Jäsenedut

Jäsenedut 2021

Korona-epidemian vuoksi jotkut jäsenedut eivät välttämättä toteudu toimittajan rajoitusten vuoksi.

Jyty Saarijärven Seutu ry tarjoaa työvoimajäsenilleen seuraavia jäsenetuja vuonna 2021.

Jäsenedun saa esittämällä voimassaolevan jäsenkortin valitussa kohteessa. Jäsenetu on henkilökohtainen.

Jokainen työvoimajäsen voi valita vaihtoehdoista vain yhden vaihtoehdon jonka haluaa käyttää.

Tarjotuista vaihtoehdoista oli mahdollista käyttää vain yhtä. Vuonna 2021 Tyky- ja virkistytoimintaa on tarjolla seuraavilla vaihtoehdoilla:

* Omaehtoinen liikunta kuntosalilla tai uimassa 8 käyntiä/hlö/vuosi Saarijärven Aarresaari, Piispalan liikuntakeskus

* Kivijärven kuntosali, Liikelataamo Saarijärvi 3 käyntiä tai Kyyjärven kuntosali 1 kk/ rajaton käyntimäärä. Kyyjärven kuntosalin osalta kuntosalin avaimen saa Pirkko Kotaselta 044 4597057 tai pirkko.kotanen(at)edu.kyyjarvi.fi (ei heinäkuussa).

Tai

* Kahden kerran valinta: Keilailu Piispalan kuntokeskuksessa, Karstulan Wanhoissa Wehkeissä tai Saarijärven liikelataamossa.

Tai

* Kahden kerran valinta: Kesäteatteriesitys Karstulan Wanhoissa Wehkeissä heinäkuussa "Sellaista elämä on" esitykseen, Saarijärven Lumperon teatterissä syksyllä "Me Rosvolat" esitykseen tai Vastingin kesäteätteriin.

Tai

*Karstulan Suojan tai Saarijärven Kisakinon elokuvat 4 käyntiä.

Tai

*Karstulan kuntosali Kunnon Sykeessä 10 käyntiä, Karstulan Puttis 8 kertaa.

Tai

*Uittokallio Rock 24.7.2021. Tähän tilaisuuteen jokainen hankkii itse lipun verkkokaupasta tai ovelta. Ostettua lippua tai kuittia vastaan jäsen laskuttaa lipun hinnan toimituskuluineen yhdistykseltä. Lipun lunastamisesta ota yhteyttä Pirkko Kotaseen 044-4597057 tai sähköpostilla pirkko.kotanen(at)edu.kyyjarvi.fi.

Lisäksi yhdistys tilaa jäsenilleen Jyty-lehden.

Jyty-liitto tarjoaa myös jäsenilleen erilaisia jäsenetuja esimerkiksi polttoaineista, hotelli- ja hostellimajoituksesta, laivamatkoista ja vakuutuksista. Lisätietoja liiton jäseneduista saat seuraavan linkin kautta https://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/Sivut/default.aspx

Liity jäseneksi https://jassari.jytyliitto.fi/liity/